maandag - vrijdag | 9.00 - 16.00

(+31) 858 884 418 Live Chat
  • Onze Laagste Prijs Garantie

    We vergelijken onze prijzen

  • Gratis Levering Vanaf €50

    Kies een leverdatum die past

  • Sinds 2017

    Betrouwbaarheid

  • Hoge Tevredenheid!

    Eerlijke reviews via TrustPilot

6 dieettips voor een betere penis

Je zou het wellicht niet verwachten, maar de grote van je penis kan beïnvloed worden door wat je eet. Door bepaalde voedingsmiddelen aan je dagelijkse dieet toe te voegen kun je aanzienlijke verbeteringen zien bij de penis. Niet alleen verbeter je zo je prestatievermogen op een natuurlijke wijze, maar je algehele gezondheid zal erdoor verbeteren.Hieronder volgen 6 tips om mee te beginnen.

Magere eiwitten

Producten met magere eiwitten zijn relatief laag in calorieën en hoog in eiwit. Het voordeel van het lage caloriegehalte is dat het de aanmaak van vet voorkomt. Eiwitten zijn de belangrijkste voedingstoffen die een man moet hebben wil hij een betere penis krijgen. Het regelmatig consumeren van eiwitten zorgt voor een hogere spermaproductie en stevigere erecties. Iedere maaltijd zou tenminste één voedingsmiddel met magere eiwitten moeten bevatten; producten als magere kwark, kip- of kalkoenborst, magere vis zoals tonijn of forel, eieren (zonder eigeel), noten, of cottage cheese bevatten allemaal magere eiwitten.

Arginine

Arginine is een aminozuur dat een precursor is van stikstofmonoxide. Stikstofmonoxide is een belangrijke signaalstof die een rol speelt in diverse endotheel-afhankelijke fysiologische effecten in het hart- en bloedvatstelsel, en is onder meer nodig voor het bereiken en handhaven van een erectie.

Veel arginine in je dieet zorgt er dus voor dat erecties beter en langer zullen zijn. Aanbevolen producten hiervoor zijn tonijn, makreel, zalm, haring, kalkoen, kip, garnaal, cottage cheese, linzen, zaden, en noten.

Zink

Zink is een spoorelement dat onderdeel is van een groot aantal enzymen in het lichaam die betrokken zijn bij de stofwisseling. Zink is onder andere nodig bij de opbouw van eiwitten, de groei en ontwikkeling van weefsel, en een goede werking van het afweer-/immuunsysteem. Met name de opbouw van eiwitten en de ontwikkeling van weefsel dragen bij aan een grotere penis en sperma van betere kwaliteit.

Voor meer zink in het dieet, overweeg om pompoenzaden, oesters, bonen, zonnebloemzaden, of leverpastei toe te voegen aan maaltijden.

Groenten

Ongeacht of jij jouw penis wil vergroten, zouden groenten uiteraard al een grote rol moeten spelen in je dieet. Echter zijn er bepaalde groenten die specifiek bijdragen aan het verbeteren van de penis, zoals zoete aardappelen, broccoli, tomaten, en wortels. Deze groenten bevatten belangrijke vitaminen en mineralen die helpen bij het versterken van de bekkenbodemspieren, wat leidt tot een gezondere penis. Probeer dan ook altijd een of meer van deze groenten aan je maaltijden toe te voegen.

Neem extra supplementen

De voorgenoemde voedingsmiddelen zullen helpen bij het verkrijgen van een grotere penis. Echter zullen extra behandelingen nodig zijn om meer succesvolle resultaten te krijgen. Zo kan overwogen worden om penissupplementen te nemen. Deze bevatten vaak essentiële ingrediënten die helpen bij het verkrijgen van een grotere penis, zoals Ginseng en Ginkgo. De Vimax vergrotingspillen zijn een goed voorbeeld van een supplement dat kan helpen bij het verkrijgen van een grotere penis.

Vermijd alcohol en tabak

Zowel roken als drank dienen te worden vermeden door diegene die een betere penis willen. Alcohol en tabak zijn allebei stoffen die het lichaam schaden en het lastiger maken om voedingstoffen te absorberen. Hierdoor kan het verkrijgen van een grotere penis bemoeilijkt worden.

Aanmelden
voor de nieuwsbrief