• Onze laagste prijs garantie

    We vergelijken onze prijzen

  • Gratis levering vanaf €50

    Kies een leverdatum die past

  • Sinds 2017

    Betrouwbaarheid

  • Bescherming van klantgegevens

    Uw gegevens zijn veilig en beveiligd bij ons

FAQ’s

FAQ’s

Hier vindt u de antwoorden op de meestgestelde vragen die door onze bezoekers worden gesteld. We hopen dat u het antwoord op uw vraag kunt vinden. Denk eraan: wij horen graag van u, dus als u een vraag heeft die hier niet wordt beantwoord, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen -Wij horen graag van u.

Service

  1. Wordt mijn bestelling discreet verpakt?
    Om absolute privacy en vertrouwelijkheid te garanderen, verzenden we alle bestellingen in een neutrale en discrete verpakking zonder vermelding van onze website of je bestelling op het pakket. Overigens wordt de bestelling ook niet op het bankafschrift vermeld. Wij refereren in dit geval altijd naar onze moedermaatschappij: Comfort Click Ltd.
  2. Hebben jullie een fysieke winkel die ik kan bezoeken?
    Nee, ShytoBuy opereert volledig online. Onze producten zijn van internationale aard, waardoor we niet alleen inspringen op laatste wereldwijde trends, maar bieden we enkel de beste en meest kwalitatieve producten aan tegen concurrerende prijzen.
  3. Hoe lang bestaat ShytoBuy al?
    ShytoBuy is opgericht in 2005 en heeft al duizenden mensen geholpen met antwoorden voor hun persoonlijke vragen. De wens van de klanten staan bij ons altijd centraal en daarom begrijpen wij dat een vertrouwde en discrete wijze belangrijk is. Blijkbaar doen we dit goed, want inmiddels is ShytoBuy in heel Europa gelanceerd en kijken we nog steeds verder. Meer informatie over ShytoBuy vind je hier.
  4. Hoe kan ik contact opnemen met jullie klantenservice?
    Een goede klantenservice is belangrijk voor ons, want zonder jou zouden wij niet bestaan! Wij staan op werkdagen van 10.00 uur tot 16.00 uur voor jou klaar met een vriendelijk en kundig Customer Services team. Meer informatie over ons telefoonnummer, (mail)adres, Live Chat en andere kanalen, is hier bij contactpagina terug te vinden.
  5. Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
    We staan op werkdagen van 10.00 uur tot 16.00 uur voor jou klaar met een vriendelijk en kundig Customer Services team. Bij klachten gaan we graag samen op zoek naar een passende oplossing. Je kunt ons bereiken per telefoon, e-mail, Live Chat. Klik hier om contact op te nemen met onze klantenservice.
  6. Wat is jullie veiligheidsbeleid?
    Voor ShytoBuy is de privacy en veiligheid van onze klanten heel belangrijk. Ons online bestelsysteem maakt gebruik van Verisign Security Encryption technologie en we slaan je bankgegevens nooit op. We houden ons strict aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens en zullen je gegevens nooit aan derde partijen verkopen, dat beloven we je.
  7. Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig bij jullie of krijg ik straks ongewenste e-mails/post?
    Net als jij, houden wij niet van spam. We garanderen je dat je gegevens nooit voor dit soort praktijken wordt gebruikt. Als je je voor onze nieuwsbrieven op wilt geven om informatie en speciale aanbiedingen van ShytoBuy te ontvangen, doe je dat eenvoudig door je e-mailadres op de homepage in te voeren of door de optie hiervoor aan te vinken wanneer je je product bestelt.

Betaling

  1. Welke betaalmethoden accepteren jullie?
    Om deze webshop voor iedereen toegankelijk te maken, kun je hier met verschillende manieren afrekenen. Wij accepteren creditcard (Visa, MasterCard, AMEX, Visa Elecron en Solo card), internetbankieren met iDEAL, bankoverschrijving, PayPal, PayPoint (contant) en zijn druk bezig om achteraf betalen ook mogelijk te maken. Klik hier op betalingsmethoden om hier meer over te lezen of neem contact op met de Live Chat of hier bij de klantenservice.
  2. Kan ik met meer dan 1 betaalkaart een bestelling plaatsen?
    Ja. Als je om één of andere reden genoodzaakt bent om de betaling over twee kaarten te verdelen, dan kunnen wij dit voor je regelen. Neem contact op met ons Customer Services team zodat zij deze transactie voor je kunnen uitvoeren. Je kunt ze bellen via: +31858884418 of via e-mail info@shytobuy.nl . Zij zorgen er vervolgens voor dat je betaling over 2 verschillende kaarten wordt verdeeld.
  3. Hoe zie ik de betaaltransactie terug op mijn afschriften?
    Om vertrouwelijkheid te garanderen, zie je wanneer je bij ShytoBuy bestelt, onze website en je product(en) niet op je bankafschrift vermeld staan. In plaats daarvan zie je de transactie vermeld staan als 'ComfortClickSTBNI'.

Bestelproces

  1. Waarom moet ik mijn telefoonnummer op het bestelformulier invullen?
    We zijn ons er van bewust dat sommige websites telefoonnummers gebruiken om klanten te bestoken met verkooppraatjes en data-onderzoeken. Maar maak je geen zorgen, daar hebben wij bij ShytoBuy ook een hekel aan. We zouden je nummer dus nooit voor dit soort zaken gebruiken. De reden waarom we klanten vragen een telefoonnummer in te vullen is omdat we dan contact met je kunnen opnemen als we je informatie over je bestelling willen geven.

Leverings- en bestelstatus

  1. Welke leveringsmethoden hanteert ShytoBuy?
    Wij leveren jouw bestelling op de datum wanneer jij het nodig hebt. Je kunt kiezen uit 3 verschillende methoden:
    • Wil je het zo snel mogelijk ontvangen? Kies dan voor UPS met de 24-48 uur levering,
    • Wil je jouw bestelling binnen 1 week ontvangen, kies dan voor PostNL International voor 3 tot 5 werkdagen of
    • Wanneer een bestelling geen haast heeft, kunnen we het met een standaard PostNL service binnen ongeveer 2 weken leveren.

    Wereldwijd werken we samen met de beste lokale postservice. Voor ShytoBuy Nederland betekent dat we daarom samenwerken met PostNL en UPS. Ook levert ShytoBuy Nederland bestellingen in België, maar werken we dan samen met Bpost en UPS. We vertrouwen alleen de beste courriersdiensten om er zeker van te zijn dat de bestellingen van onze klanten snel en betrouwbaar worden afgeleverd. Wil je meer lezen over onze verzendingsmethoden, klik dan hier.

  2. Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
    Dat is afhankelijk van welke leveringsmethode je tijdens het bestelproces hebt gekozen.
    • Wanneer jouw pakket verzonden is met een UPS levering, ontvang je zodra de bestelling onderweg is een traceer nummer. Dit UPS Track &Trace nummer kun je door hier te klikken invoeren. Op onze leveringspagina zie je dan eenvoudig waar jouw bestelling zich bevindt.
    • Wanneer je tijdens het bestelproces gekozen hebt voor PostNL of Bpost Internationaal levering, ontvang je van ons een mail met daarin een Track &Trace nummer zodra het pakket onder weg is. Dit PostNL of Bpost Track &Trace nummer kun je op leveringspagina eenvoudig invoeren en kun je snel achterhalen waar jouw bestelling zich bevindt.
    • Wanneer je tijdens het bestelproces kiest voor PostNL of Bpost Standaard, wordt het pakket zonder traceernummer verstuurd. Dit kun je in de bevestigingsmail nakijken. In dit geval kun je het pakket niet traceren en vragen we geduld voor 15 dagen na de verzenddag.

    Overigens worden alle bestellingen die op vrijdag na 16.00 uur geplaatst worden, pas op de eerstvolgende werkdag verzonden. Bij meer vragen over wanneer jij jouw bestelling gaat ontvangen, kun je natuurlijk altijd even contact via onze LiveChat, mail of telefoonnummer.

  3. Moet ik thuis zijn om voor ontvangst te tekenen?
    Wij geven graag jouw bestellingen persoonlijk af. Een handtekening dient voor als bewijs dat het postbedrijf zijn werk goed doet zodat wij een goede levering kunnen blijven garanderen.
  4. Kan ik het ook ergens anders laten bezorgen?
    Je kunt er ook voor kiezen om het pakketje ergens anders te laten bezorgen dan jouw woonadres. Veel klanten laten hun pakketje leveren op het werk, want het komt in een neutrale verpakking. Echter moeten de mensen die het pakketje in ontvangst nemen hier wel van op de hoogte zijn, zodat zij namens jou kunnen tekenen bij ontvangt. Wanneer je het met PostNL Internationaal verstuurd en je bent niet thuis, krijg je een briefje in de bus. Je kunt die avond PostNL doorgeven dat je het liever bij een PostNL ophaalpunt (zoals bijv. een supermarkt) op een later moment ophaalt.
  5. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij aflevering?
    Via ons Track & Trace verzendsysteem kan je de bestelling altijd volgen met de traceercode die we je in de bevestigingsemail toe sturen. Mocht je niet thuis zijn, dan laat de bezorger een kaartje achter waarmee je de bezorging opnieuw (en op een tijd die jou uitkomt) kunt inplannen of wordt de volgende dag opnieuw geprobeerd je bestelling af te leveren. Je kunt er op dat moment ook voor kiezen het een dag later bij een ophaalpunt op te halen, zoals bijvoorbeeld een supermarkt in de buurt.
  6. Hoe kan ik een product retourneren?
    Retourneren kan bij ons eenvoudig dankzij een lange bedenktijd van 30 dagen. We zullen je altijd eerst vragen om een foto van het product naar ons te sturen. Hiermee houd je altijd bewijs dat je het product in de meest originele staat wil retourneren. Vervolgens zullen we je vragen om deze onbeschadigde bestelling in de originele verpakking naar ons terug te sturen. En zodra het product in originele staat door ons ontvangen is, krijg je het bedrag op dezelfde manier waarop je ervoor hebt betaald, van ons terug. Let op: voor het retourneren van de bestelling vallen de verzendkosten voor jouw rekening.