• Onze laagste prijs garantie

    We vergelijken onze prijzen

  • Gratis levering vanaf €50

    Kies een leverdatum die past

  • Sinds 2017

    Betrouwbaarheid

  • Bescherming van klantgegevens

    Uw gegevens zijn veilig en beveiligd bij ons

Informatie rondom Retourneren & Garantie

Informatie rondom Retourneren & Garantie

Bij ShytoBuy bieden we met trots producten en services van hoge kwaliteit. En wil je toch iets terugsturen, ook dan maken we het je graag gemakkelijk, wat de reden ook mag zijn. Je kunt je bestelling zonder problemen tot 14 dagen na ontvangst retourneren. Ons Customer Services team zit altijd voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.

Bij ShytoBuy bieden we met trots producten en services van hoge kwaliteit. En wil je toch iets terugsturen, ook dan maken we het je graag gemakkelijk, wat de reden ook mag zijn. Je kunt je bestelling zonder problemen tot 14 dagen na ontvangst retourneren. Ons Customer Services team zit altijd voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.

Bij ShytoBuy bieden wij met trots producten van een hoge kwaliteit aan. Wil je toch iets terugsturen, dan maken wij het je graag gemakkelijk, wat de reden ook mag zijn. Je kunt je bestelling zonder problemen tot 14 dagen na ontvangst retourneren. Ons klantenservice is op werkdagen beschikbaar om al je vragen te beantwoorden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via info@shytobuy.nl. Wij verzoeken je vriendelijk om een foto van het te retourneren product toe te voegen aan de e-mail, zodat wij op voorhand kunnen beoordelen of het product nog in originele staat verkeert. Bovendien kan je gebruik maken van het retourformulier.

Je heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren ongebruikt in de originele staat en verpakking aan ShytoBuy.nl geretourneerd dienen te worden. Het product dient door de verkoper terug opgenomen te kunnen worden in zijn voorraad.

De kosten voor het retour zenden van je bestelling naar ons magazijn in het Verenigd Koninkrijk zijn voor je eigen rekening. Wij adviseren je om het product aangetekend retour te sturen, zodat je een bewijs hebt dat je het product retour hebt gezonden.

We vergoeden het volledige aankoopbedrag, inclusief de verzendkosten, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de klant ons de herroeping meldt. Wij mogen wachten met terugbetalen van het aankoopbedrag tot wij het product hebben ontvangen. Wij gebruiken voor de terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat je hebt gebruikt tijdens het plaatsen van je aankoop, tenzij je instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos.

Indien het retour gezonden product niet door ons wordt geaccepteerd, dan zullen wij het product naar je terugzenden.

Houd er rekening mee dat als u eenmaal shapewear of kledingstukken hebt gedragen, deze om hygiënische redenen niet kunnen worden gerestitueerd.

Het is nooit leuk om een niet werkend of kapot product te ontvangen. Daarom zullen wij er alles aan doen om je in zo’n situatie goed van dienst te zijn.

Wanneer de verpakking en/of het product bij aflevering beschadigd is. Of wanneer, je een defect product hebt ontvangen, neem dan zo snel mogelijk via e-mail contact met ons op om het probleem te verhelpen. Vermeld alsjeblieft het je 9 cijferige bestelnummer in de e-mail.

Wij verzoeken je altijd om een foto’s of een korte video te maken van het beschadigde / niet werkende product. En deze toe te voegen aan de e-mail. Deze werkwijze geeft ons de mogelijkheid om de klacht zo vlot mogelijk op te lossen: Ons e-mailadres is: info@shytobuy.nl

Mocht je onverhoopt een niet volledig bestelling van ons hebben ontvangen, dan verzoeken wij je direct per e-mail contact op te nemen met onze klantenservice. Ons e-mailadres is: info@shytobuy.nl. Vermeld alsjeblieft het 9 cijferige bestelnummer en voeg een foto toe van de wel ontvangen producten. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de ontbrekende producten alsnog naar je te verzenden.

Het komt wel is voor dat we per abuis een verkeer product naar je toezenden. Dit vinden we natuurlijk vervelend. De vergissing willen we dan ook zo snel mogelijk oplossen. Stuur in zo’n situatie alsjeblieft naar info@shytobuy.nl. Vermeld in de e-mail je 9 cijferige bestelnummer en voeg alsjeblieft een foto van het foutieve product toe aan de e-mail. Na ontvangst van de mail zullen we je contacteren om de vergissing zo snel mogelijk te herstellen.

Comfort Click Ltd
106 Lower Addiscombe Road, Croydon, CR0 6AD, Verenigd Koninkrijk
info@shytobuy.nl
+31 (0)858 884 418
KVK nummer: 66464404
BTW nummer: GB887819940