maandag - vrijdag | 10.00 - 16.00

(+31) 858 884 418 Live Chat
  • Onze Laagste Prijs Garantie

    We vergelijken onze prijzen

  • Gratis Levering Vanaf €50

    Kies een leverdatum die past

  • Sinds 2017

    Betrouwbaarheid

  • Hoge Tevredenheid!

    Eerlijke reviews via TrustPilot

5 tips om de gezondheid van je penis en de kwaliteit van je erectie te verbeteren

Een gemiddelde erectie is 13 tot 14 cm lang, en heeft een omtrek van 12 cm. Echter blijkt uit onderzoek dat vrouwen over het algemeen meer tevreden zijn met een penis wanneer deze groter en dikker is dan gemiddeld. Gelukkig is vergroting mogelijk zonder risicovolle chirurgie of penisvergrotingspillen. Ook het verbeteren van de kwaliteit van je erectie kan zonder allerlei middeltjes en instrumenten. Het verkrijgen van een betere erectie, betekent dat we bloedsomloop naar...

LICHAAMSBEWEGING

Regelmatige lichaamsbeweging heeft twee positieve gevolgen voor je penis: ten eerste zorgt overgewicht ervoor dat je penis verstopt raakt onder je buikvet. Het vet kan ook de doorbloeding moeizamer maken, waardoor het lastiger wordt om een erectie te krijgen. Regelmatig sporten daarentegen, zal ervoor zorgen je een gezond hart-en-vaatstelsel hebt, waardoor ook je penis beter en sneller zich kan vullen met bloed. Het verbranden van vet zal ervoor zorgen dat je penis weer groter en zichtbaarder wordt. Ten tweede kan regelmatig sporten ook positief uitwerken op je psychische gezondheid. Sporten zorgt voor de productie van endorfine, wat je stemming verbetert en helpt tegen depressie. Hierdoor zal je lust, en daarmee je erectie, sterker worden, wat zal leiden tot penisvergrotingspillen.

GEZOND ETEN

Bij goede lichaamsbeweging hoort natuurlijk ook gezond eten. Ongezond voedsel draagt bij aan overgewicht, een hoog cholesterol gehalte, en mogelijk diabetes, wat allemaal je erecties en je penis geen goed zal doen. Een gezond dieet van veel fruit, groenten, en wit vlees, zorgt ervoor dat je in goede conditie blijft, en dat je penis en je erecties in topvorm zullen zijn.

JELKEN EN KEGELOEFENINGEN

Naast algemene lichaamsbeweging, zijn er twee typen oefeningen waarmee je specifiek de penis kan verbeteren: jelken en kegeloefeningen. Met kegeloefeningen versterk je de bekkenbodemspieren, waardoor je erectie sterker wordt, je langer het klaarkomen kan uitstellen, en je ook intensere orgasmes kan beleven.

Jelken is veruit de beste en meest bekende penisoefening die er is. Als het ware ‘melk’ je je penis, waardoor je de doorbloeding stimuleert, wat zorgt voor een groei in het weefsel van de penis. Hierdoor zal je penis zowel groter als sterker worden.

GENOEG RUST

Slapen is nodig om je lichaam en geest de nodige rust te geven. Wanneer je uitgeput bent zal ook je penis minder goed kunnen presteren. En het krijgen van een ochtenderectie is altijd een goed teken dat je penis nog altijd goed functioneert.

MAAK VAN JE PENIS GEBRUIK

Om je penis in goede conditie te houden, dien je hem regelmatig te gebruiken. Mocht je een partner hebben, dan kan je dat doen door regelmatig seks met hem of haar te hebben. Ook kan je er voor kiezen om regelmatig een penispomp te gebruiken, zodat je erecties op topformaat blijven. Wij bevelen de Bathmate penispompen aan.

Zoals je ziet zijn er genoeg opties om de kwaliteit van je penis en je erecties te verbeteren, zonder allerlei extra middeltjes en crèmes te gebruiken. Met deze handklare tips kan ook jij snel de penis van een topatleet hebben.

Aanmelden
voor de nieuwsbrief